1.პროექტის სახელწოდება- საქართველოს კუთხეები!
2. პროექტის მთავარი იდეა ; მოსწავლეებმა მოიძიონ და შეკრიბონ საქართველოს სხვადასხვა კუთხეების შესახებ ინორმაციები;
3.პროექტის აქტუალობა; მოსწავლეები გაეცნობიან და შეისწავლიან მშობლიური კუთხის ტრადიციებსა და წესჩვეულებებს, რითაც გაიღრმავებენ სიყვარულს საკუთარი ქვეყნისა და კუთხის კულტურის მიმართ. ჩაიწერენ და შეკრებენ გამოცდილებებს უფროსი თაობისას . ასევე გაეცნობიან და გაითვალისწინებენ წინაპართა მიერ გადმოცემულ რჩევა დარიგებებს
4.პროექტის მიზნები; მოსწავლეს განუვითარდეს კვლევა ძიებისა და თანამშრომლობის უნარი.მუშაობის პროცესში გამოიყენონ თანამედროვე ისტ-ის საშუალები. შეძლონ ინფორმაციის მოძიება, დამუშავება და შენახვა.
5.მოსწავლეთა ასაკი; 9/10 წელი.
6.ვადები / ხანგრძლივობა; 3 კვირა
7.მოსალოდნელი შედეგები / პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას;
შეიქმნება საქართველოს კუთხეების სესახებ ჩანაწერები, ფოტომასალა, სლაიდები. მოიებული ინფორმაცია დახარისხდება და გამოქვეყნდება ბლოგზე.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები;
ვიდეო-აუდიო ჩანაწერი, კომპიუტერი, ციფრული ვიდეოკამერა და ციფრული ფოტოაპარატი.
9.პროექტის მსვლელობა ძირითადი აქტივობები;
1.პროექტიიდეის, მიზნებისა და ვადების გაცნობა.
2. ჯგუფებად დაყოფა.
3. კონკრეტული დავალების შესაბამის ვადებში შესრულება და ანგარიშის წარმოდგენა.
4. ჯგუფების ეტაპობრივად შემოწმება, შესრულებული დავალებების ანალიზი, დისკუსია და დამატებითი მითითებების, რჩევების მიცემა, საჭიროების შემთხვევაში ჩაუტარდეთ დამატებითი ინსტრუქტაჟი (მაგ. ისტ საშუალებების ეფექტურად გამოყენების მიზნით).
5. მოძიებული მასალის დახარისხება.
6. საბოოლოო შეჯერება და აუდიტორიისათვის წარდგენა. (პრეზენტაცია)
თითოეული ჯგუფი წარადგენს თავიანთ მიერ მოძიებულ მასალას აუდიტორიის წინაშე პრეზენტაციის სახით, აგრეთვე ისტ-ის მასწავლებლის დახმარებით მოსწავლეები შექმნიან ბლოგს, სადაც განათავსებენ მოძიებულ ფოტო, ვიდეო, აუდიო და სხვა მასალებს 7. შეფასება მოხდება ჯგუფურად იმის მიხედვით, თუ როგორ იყო მუშაობის პროცესში ჩართულობა და წვლილი.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი;
ქართ.დაწყ.(I).2. მოსწავლემ უნდა შეძლოს სტანდარტით განსაზღვრული სხვადასხვა ტიპის ტექსტების მოსმენა, გაგება-გააზრება და გადმოცემა.
Ø ამოიცნობს ტექსტში მოცემულ
კონკრეტულ ინფორმაციას;
Ø ახარისხებს
ტექსტში მოცემულ ინფორმაციას კონკრეტული ნიშან-თვისებების მიხედ
Ø თანამიმდევრულობის დაცვით გადმოსცემს ტექსტების შინაარსს
(ვრცლად და/ან მოკლედ);
Ø გადმოსცემს
არამხატვრული ტექსტების შინარსს ლოგიკური ხაზის დაცვით;
შინაარსის გადმოცემისას ერთმანეთს ანაცვლებს თხრობასა და აღწერას.
ვით;
ქართ.დაწყ.(I).5. მოსწავლემ
უნდა შეძლოს
ზეპირმეტყველების ნაცნობი სტრატეგიების გამოყენება მიზნის შესაბამისად.
Ø საკომუნიკაციო მიზნის შესაბამისად იყენებს ნიმუშებს, საყრდენებს;
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა; ninobabra.gmail.com
13.პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი
საინეტერესოა, კარგი იდეაა.
ReplyDeleteწარმატებები ნინი,ძალიან მომეწონა შენი პროექტი!!!!!!!!!!
ReplyDelete